Ben je tussen de 8 en 12 jaar? Houd je van muziek maken en wil je op verschillende instrumenten leren spelen? Inclusief een tof slotoptreden? Muziekvereniging Harmonie Katwijk start dinsdagavond 9 april 2019 een nieuw project om kinderen kennis te laten maken met muziek.

Elke dinsdagavond van 18.30 tot 19.15 uur maken wij muziek onder leiding van dirigent John Haasnoot. Met Boomwhackers, Pbones, zingen en nog veel meer! We spelen bekende en nieuwe liedjes en leren samenspelen met elkaar.

Dinsdagavond 9 april om 18.30 gaat het project van start. We oefenen elke dinsdagavond tot 14 mei voor ons optreden op 21 mei. Iedereen die wil komen luisteren is van harte welkom!

De repetities en het concert vinden plaats in de ‘Kleine Joannes’, Kerkstraat 68 in Katwijk aan den Rijn. Kosten zijn €15,- en aanmelden kan tot 2 april via www.harmoniekatwijk.nl/kids of door te mailen naar kids@harmoniekatwijk.nl.