Harmonie Kids – AMV

Home » de vereniging » Harmonie Kids

Harmonie Kids – AMV

• Houd jij van muziek maken?
  • Wil jij meespelen in een orkest?
  • Ben jij tussen de 6 t/m 11 jaar oud?

Bij Harmonie Kids – AMV (Algemene Muzikale Vorming) leer je de basis van muziek op een leuke en interactieve manier. Zo leer je meer over noten lezen, ritme en melodie. Probeer verschillende muziekinstrumenten en ontdek met welk instrument jij wilt aanschuiven bij het orkest!

Waar en wanneer?

Harmonie Kids is op dinsdagen van 16.15 tot 17.00 uur.

Het eerstvolgende project van 10 lessen start op dinsdag 26 maart ’24.

De lessen vinden plaats in ‘de Kleine Joannes’, Kerkstraat 68 in Katwijk aan den Rijn.

Aanmelden

Je kan je aanmelden door te mailen naar kids@harmoniekatwijk.nl of via onderstaand formulier. Of stuur een mail voor meer informatie.

Deelname aan Harmonie Kids kost € 50 per cursus van 10 lessen.

Muziek is gezond!

Muziek speelt een belangrijke rol in de ontwikkeling van kinderen. Het kan helpen bij de ontwikkeling van hun creativiteit, taalvaardigheden, concentratie, geheugen en zelfvertrouwen. Daarom is het onze missie om kinderen te helpen hun muzikale talenten te ontdekken en te ontwikkelen.

Voor alle niveaus
Onze lessen worden gegeven door ervaren en enthousiaste muziekdocenten die er alles aan doen om de lessen interessant en leuk te maken. We zorgen ervoor dat de lessen aansluiten op de leeftijd en vaardigheden van de kinderen, zodat ze op hun eigen tempo kunnen leren en groeien. Weet je na de 10 lessen van Harmonie Kids nog niet welk instrument je wilt spelen, maar wil je graag meer leren? Dan kun je gewoon nog een keer meedoen en leer je nieuwe dingen!

Leuke activiteiten en optredens
Ook worden er regelmatig optredens en andere leuke activiteiten georganiseerd voor de leerlingen van Harmonie Katwijk. Zo leer je niet alleen muziek maken, maar maak je ook vrienden bij de vereniging en doe je leuke ervaringen op.

AMV-diploma

Naast dat het leuk is om samen muziek te maken en hierover te leren, worden de kinderen gestimuleerd om op hun eigen tempo het AMV-diploma te halen. Na het behalen van het AMV-diploma starten de kinderen met individuele les op het instrument van hun keuze en gaan ze meespelen met orkestklas de Kleine Harmonie.

Harmonie Kids

Repetitie: