Financiële acties

Alle beetjes helpen! Wilt u de harmonie ook financieel ondersteunen? Naast vriend of donateur worden, kunt u ook op onderstaande manieren een bijdrage leveren. Koopt u producten online? Harmonie Katwijk is partner van Thomann en ontvangt ook via Sponsorkliks commissies over aankopen bij diverse webshops. U betaalt precies hetzelfde en sponsort dus gratis!

Koopt u liever niet online? Koop dan lokaal! Veel lokale ondernemers steunen onze vereniging.

thomann partner

Partner van Thomann

Bij de webshop van Thomann vindt u alles voor muziekinstrumenten, studio-, licht- en geluidstechniek. De populairste merken, laag geprijsde alternatieven en meer voor muzikanten. Als u via deze link of via de banner de webshop bezoekt en een bestelling plaatst, dan ontvangt Harmonie Katwijk een percentage van het aankoopbedrag. U betaalt niets extra en toch steunt u hiermee onze vereniging!

SponsorKliks, gratis sponsoren!

Sponsorkliks

Koopt u wel eens online? Vergeet dan de volgende keer niet om eerst deze pagina te bezoeken. Via de banner van SponsorKliks komt u uit bij ruim 100 winkels, waaronder Coolblue, Booking.com en zelfs Thuisbezorgd.nl. Daar betaalt u precies hetzelfde, maar er gaat een commissie naar Harmonie Katwijk. U sponsort dus gratis! Denkt u aan ons bij de volgende online aankoop?

De VriendenLoterij

Muziekvereniging Harmonie Katwijk steunen en ook kans maken op prijzen oplopend tot 2 miljoen euro? Dat kan bij de VriendenLoterij. Meedoen is heel makkelijk: koop een lot en geef daarbij aan dat u voor muziekvereniging Harmonie Katwijk mee wilt spelen. Van uw lot gaat de helft direct door naar Harmonie Katwijk.

Inleveren lege flessen

Lever uw lege statiegeldflessen in op dinsdagavond of donderdagavond in onze repetitieruimte of geef ze af aan een van onze muzikanten. We kunnen ze ook bij u ophalen. Stuur dan een bericht aan info@harmoniekatwijk.nl.