Harmonie Katwijk heet iedereen welkom aan boord bij vliegmaatschappij HarmonAir. Vrijdag 10 juni kunt u genieten van het spectaculaire themaconcert “HarmonAir flies away” in zalencentrum TriPodia. Doe uw stoelriemen vast en vlieg mee naar de leukste plekjes in de wereld. Onder leiding van gezagvoerder Rob Balfoort trakteert het orkest u op een gezellig avondje uit.

Van Rome tot Amerika
Laat u verrassen door de diverse bestemmingen die worden aangedaan. Waan uzelf in het Colosseum van het oude Rome en ontdek onder meer de steden Sedona in Arizona, Liverpool en Luzern. Ook wordt er een Jiddisch feest aangedaan. Geniet van de zomerse klanken in Zuid-Amerika. Kortom, diverse muziekstijlen nemen u mee op vliegreis langs verschillende werelddelen. De piloten geven u een kijkje in de cockpit en vertellen daarbij welke route er gevlogen wordt. Het belooft een turbulent en verrassend concert te worden.

Ticket
Donateurs, vrienden en andere belangstellenden zijn van harte uitgenodigd om dit verfrissende concert bij te wonen. Aanvang van het concert is 20.00 uur. De deuren openen om 19.30 uur. Reserveer uw ticket en stuur een e-mail naar pr@harmoniekatwijk.nl, slechts € 7,50 per persoon. Tickets worden ook aan de deur verkocht. Meer info: www.harmoniekatwijk.nl