De Harmonie Katwijk doet samen met het Welzijnskwartier mee met de Week van de Amateurkunst (WAK). Op dinsdagavond 19 juni is er een open repetitie van het Aspirantenorkest. Het Groot Orkest pakt het stokje over op donderdagavond 21 juni met een concert.

De open repetitie en het concert vinden plaats in en om de repetitieruimte ‘De Kleine Joannes’ aan de Kerkstraat in Katwijk aan den Rijn. Voor het Aspirantenorkest is deze open repetitie extra bijzonder want het is het eerste ‘optreden’ met hun nieuwe dirigent John Haasnoot. Het Grote Orkest zal tijdens hun optreden een voorproefje geven van het zomerprogramma.

Amateurkunst
Het programma van deze Week van de Amateurkunst biedt een scala van diverse activiteiten van 16 t/m 23 juni. Verschillende verenigingen presenteren zich door bijvoorbeeld een gewone repetitieavond openbaar te maken, muzikale workshop te geven, open dag te houden of een presentatie te geven.

Wij nodigen u uit om tijdens de WAK week een bezoekje te brengen aan een van de deelnemers, met speciale aandacht voor de open repetitie van ons Aspirantenorkest en het concert van het Grote Orkest.