Op vrijdag 1 april geeft Harmonie Katwijk haar voorjaarsconcert met speciale muzikale gast Pelgrim Brass. Pelgrim Brass is een enthousiast en creatief koperkwintet. Dit mag u niet missen! Dit concert zal in de Ontmoetingskerk zijn en is door de medewerking van diverse sponsors gratis toegankelijk.

Harmonie Katwijk viert dit jaar haar 125-jarig jubileum maar is nog springlevend. Een groot aantal jubileumactiviteiten staan dit jaar op het programma van deze jubilerende muziekvereniging. Daar is deze muzikale samenwerking met Pelgrim Brass er één van.

Pelgrim Brass
Pelgrim Brass is een energiek, eigenzinnig en creatief kwintet dat bestaat uit twee trompettisten, een hoornist, een trombonist en een tubaist. Dit koperkwintet is een van de weinige vaste koperkwintetten in Nederland. De vijf enthousiaste muzikanten van Pelgrim Brass zijn perfect op elkaar ingespeeld en concerten zijn van hoge kwaliteit. Daarnaast arrangeren zij ook muziekstukken. Daarbij werken de heren intensief samen en maken gebruik van ieders sterke kanten.

Voorjaarsconcert
Met dit concert luiden wij het voorjaar in waarbij we uitkijken naar de zon. Het concertprogramma heeft een mooie diverse mix aan klassieke stukken maar ook vrolijke zomermuziek. Het concert start om 20.00 uur en vindt plaats in de Ontmoetingskerk waarvan de deuren om 19.30 uur opengaan. De enthousiaste presentatie is in handen van Jaco van der Bent.

Gratis toegang
We zijn heel blij met de medewerking van een aantal sponsoren waardoor we dit concert gratis kunnen aanbieden. Reserveren van de online toegangskaart kan nu via: https://voorjaarsconcertdanceintothesun.eventbrite.nl

Pelgrim Brass

Onze enthousiaste muzikale gast: het energieke koperkwintet Pelgrim Brass