Met medewerking van Pop4Shore! en Harmonie Katwijk

Op vrijdag 7 en zaterdag 8 juni zal TriPodia in het teken staan van een uniek popconcert, waar rock, pop en klassiek elkaar zullen ontmoeten. Het Katwijkse popkoor Pop4Shore! en Harmonie Katwijk hebben voor dit concert de muzikale handen ineen geslagen.

Inmiddels is de naam van het unieke concert bepaald en ook het programma is rond. Op het concertprogramma van Symphonica aan Zee staan bekende popklassiekers, zoals een medley van bekende Abba nummers, Billy Joel, Queen, en muziek van nu zoals Adele en The Black Eyed Peas.

Vol programma
De repetities van het popkoor en harmonieorkest staan al enkele weken in het teken van Symphonica aan Zee. Na het klassieke nieuwjaarsconcert van de Harmonie Katwijk is het complete muziekrepertoire omgeruild voor pop, rock en musicalmuziek. Ook voor Pop4Shore! is een bijna geheel nieuw repertoire samengesteld.

De eerste repetitie-opnames zijn gemaakt zodat koor en orkest het volle programma op de juiste manier instuderen. Ook zullen koor en orkest meerdere keren met elkaar repeteren.

Meer informatie
Benieuwd naar de voortgang van het concertprogramma, de repetities en meer? Bekijk en Like de Facebookpagina ‘Symphonica aan Zee’. Hier vindt u binnenkort ook meer informatie over de kaartverkoop!