Nog minder dan een maand en dan is het zover, een uniek concert met Katwijks popkoor Pop4Shore! en Harmonie Katwijk. Vrijdag 7 juni en zaterdag 8 juni zal TriPodia de locatie zijn van dit unieke popconcert.

Programma
Het programma is een goede afwisseling tussen koor, harmonie en gezamenlijke nummers. Naast Adèle en ABBA staan ook Within Temptation en Queen op het programma. Het is voor zangers, zangeressen en muzikanten uniek om met elkaar te repeteren en dit concert met elkaar en voor u voor te bereiden. De eerste gezamenlijke repetitie beloofde al veel goeds, we kijken nu uit naar een tweede gezamenlijke repetitie.

Voorverkoopadressen
Iedereen, ook donateurs en vrienden van Pop4Shore! en Harmonie Katwijk, nodigen wij van harte uit voor dit unieke concert. Er zijn drie voorverkoopadressen waar u uw toegangskaarten voor vrijdag 7 of zaterdag 8 juni kunt kopen: De Spijkerhoek op het Hoornespassage Katwijk, Beach Boetiek op de Princestraat in Katwijk en Boekhandel van den Berg aan de Achterweg in Katwijk aan den Rijn. Ook kunt u informatie verkrijgen of uw kaarten kopen bij ‘Katwijk on Stage’,  zaterdag 25 mei in de Hoornespassage.

Meer informatie over dit concert is ook te vinden op de speciale Facebookpagina Symphonica aan Zee. Koop nu uw kaarten, dan bent u er zeker bij! Symphonica aan Zee vindt plaats in TriPodia en begint om 20.00 uur.