Vanwege de aanhoudende corona-pandemie zijn alle geplande jubileumactiviteiten van dit jaar doorgeschoven. De start van dit jubileumprogramma is rond 1 november 2021, de oprichtingsdatum in 1896. Dan zal het 125-jarig jubileum van Harmonie Katwijk muzikaal worden geopend.

Activiteiten jubileumjaar doorgeschoven

Er stonden voor de komende periode allerlei activiteiten op het programma. Maar doordat concerten maar ook repetities nog even geen doorgang kunnen vinden, schuiven deze concerten en activiteiten op. Zo wordt het Jubileumconcert met DJ Jimmy Ouwens verplaatst van 5 november 2021 naar waarschijnlijk juni 2022 of november 2022. Het Royal Nieuwjaarsconcert blijft staan op vrijdag 7 januari 2022.

Gift van Prins Bernhard Cultuurfonds

Gelukkig kunnen we voor deze concerten en activiteiten rekenen op financiële steun. We mochten uit handen van Het Prins Bernhard Cultuurfonds Zuid-Holland maar liefst €2000 ontvangen. Dit gaat ten goede komen aan het Jubileumconcert. We danken hen van harte!

Samen muziek maken

We hopen snel weer samen muziek te maken zodat we ook deze zomer een aantal concerten kunnen geven. Want muziek maken en samen repeteren, dat missen we.