Op vrijdag 4 januari 2013 luidt muziekvereniging Harmonie Katwijk het nieuwe jaar in met het inmiddels elfde Rabobank Nieuwjaarsconcert in de Dorpskerk in Katwijk aan den Rijn. Aanvang 20.15 uur.

In de prachtige ambiance van deze kerk komen de klanken van de gekozen muziekstukken volledig tot hun recht. Zangeres Saskia Eigenhuis en hoornist Sebastiaan Hettema zullen dit keer bij het orkest soleren.

Het non-stop programma begint om 20:15 uur. In het voorprogramma kunt u genieten van het Aspirantenorkest van Harmonie Katwijk. Vanaf 19.15 uur is de kerk geopend. Gratis toegangskaarten zijn nu af te halen bij alle filialen van de Rabobank in Katwijk en Rijnsburg (alleen voor leden van de Rabobank). Gelet op dit unieke evenement in combinatie met deze schitterende locatie en gratis toegankelijkheid wordt geadviseerd om niet te lang te wachten  met het afhalen van de kaarten. Wees er snel bij om teleurstellingen te voorkomen!

Meer informatie over de Rabobank Katwijk? http://www.rabobank.nl/katwijk