Stem op ons!

Wij doen mee aan de RaboClubSupport. Kunnen wij op uw stem rekenen? Stem direct in de Rabo App of online op rabobank.nl/clubsupport.

Ons doel

Op 1 november 2021 is de Harmonie Katwijk 125 jaar jong. In 1896 is HK opgericht om het Kroningsfeest van prinses Wilhelmina in 1898 muzikaal luister bij te zetten. Het geplande jubileumprogramma is o.a. een speciaal nieuwjaarsconcert op 8 januari, een reünieconcert op 29 mei, Vrijthofconcert, een promotieconcert met de militaire kapel en muzikale jeugdactiviteiten in de laatste week van augustus, een fototentoonstelling en een bijzonder jubileumconcert op 5 november in sporthal Cleijn Duin. Alles is afhankelijk van de coronapandemie.

Tegelijk blikt Harmonie Katwijk vooruit naar een muzikale toekomst met nieuwe jonge muzikanten. Hiervoor zijn wij actief bezig met ledenwerving en leuke activiteiten voor de jonge leden. Kunnen wij hiervoor op uw support rekenen?

Hoe kunt u stemmen?

U kunt stemmen wanneer u lid van de Rabobank bent. Dat doet u door in te loggen in de app of op de Rabo website en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kunt u klikken op Rabo ClubSupport. Stemmen kan vanaf 5 tot en met 25 oktober.