Een gezamenlijk popconcert ‘Symphonica aan Zee’ van muziekorkest Harmonie Katwijk  en koor Pop4Shore! vindt plaats op 7 en 8 juni in TriPodia te Katwijk aan Zee.

Zij zullen verschillende pop, rock en jazz nummers ten gehore brengen. Inwoners van Katwijk en omstreken worden van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn en te genieten van dit concert.

Kaarten zijn verkrijgbaar via drie verkoopadressen: Spijkerhoek op het Hoornespassage Katwijk, Beach Boetiek aan de Princestraat in Katwijk en Boekhandel van den Berg aan de Achterweg in Katwijk aan den Rijn. Voor slechts 10 euro kunt u bij dit concert aanwezig zijn.

Muzikaal samenwerken
Voor zowel het orkest als het koor is dit samenwerkingsverband een leuke uitdaging waar ze beide geruime tijd naar uitkijken.  Deze uitvoering is een gevolg van wederzijdse interesse in de lichte muziek.

“Het orkest en koor passen in genre heel goed bij elkaar. Het was alleen nog wachten op het juiste moment om samen te werken!” aldus de voorzitter van Harmonie Katwijk, Bert Mensink. Arja van der Plas, voorzitter van Pop4Shore geeft aan “De organisatie van dit evenement is ook erg blij met de financiële bijdrage die wij van Fonds 1818 mochten ontvangen.”
Zo zal geschiedde, op 7 en 8 juni komt de wens van de muzikale partners uit.

Muzikale show
Vanaf januari zijn de verenigingen begonnen met het studeren van het nieuwe repertoire. Daarnaast wordt er hard gewerkt aan een decor dat bij het thema Symphonica aan Zee past. De eerste gezamenlijke oefenavonden zijn inmiddels geweest. Die hebben een positieve indruk achter gelaten en het is een belofte voor de uitvoeringen.

De muzikale vrienden kijken enorm uit naar de uitvoeringen op 7 en 8 juni  en ontvangen u en uw familie en vrienden graag in Tripodia Katwijk.