Op vrijdag 4 november is het feest: Harmonie Katwijk viert haar 125 jarig bestaan! Hoewel we in de afgelopen maanden meerdere feestelijke concerten hebben verzorgd, is het deze vrijdag écht feest: de Harmonie Katwijk geeft een feest samen met… een DJ!

De Harmonie Katwijk en een DJ: dat is een verrassende, verfrissende én feestelijke combinatie. Precies wat het Katwijk Binse orkest typeert. Beleef het mee in Sporthal Cleijn Duin!

DJ Jimmy Ouwens
De combinatie van orkestmuziek en DJ beats is discjockey en muziekproducent Jimmy Ouwens niet vreemd. Hij begon zijn muzikale carrière in Afghanistan tijdens een missie in 2008. Hij houdt van militaire muziek en wil onvergankelijke traditie mengen met invloeden van nu. Een visie op muziek die naadloos past bij de Harmonie Katwijk: een vereniging met traditie, maar nog altijd springlevend.

Jubilee Concerto
Dit concert is een kers op de taart van een jubileumjaar. Het concertprogramma heeft een mooie, diverse mix aan klassieke stukken maar ook opzwepende, feestelijke muziek. Het concert start om 20.00u en vindt plaats in Sporthal Cleijn Duin, waarvan de deuren om 19.30u opengaan. Tijdens het concert is het mogelijk om te genieten van een drankje. De kaarten zijn €10,- en online te bestellen via Harmoniekatwijk.nl/jubileumconcert. Donateurs en Vrienden ontvangen 2 gratis kaarten en zijn hierover apart geïnformeerd.

Dit concert wordt mede mogelijk gemaakt door de sponsoring van deze gulle lokale ondernemers, heel erg bedankt!
Cerados Tegels, De Jong Automotive, Lakeman Liften, Strandpaviljoen SandCBar, Grimbergen Installaties, De Milliano Advocaten, Strandpaviljoen Het Centrum, J en F Auto’s, Autoschade Service Katwijk, De Keukenhoek (Carlos Keukendesign).

Daarnaast mochten wij van deze fondsen een financiële bijdrage ontvangen: Spaarbankfonds Katwijk, Fonds 1818 en Prins Bernhard Cultuurfonds.