Op 1 november 1896 werd Harmonie Katwijk opgericht, dit jaar dus 125 jaar geleden. Om dit te vieren is er op zaterdag 6 november een reünieconcert met oud- en huidige leden. Dit reünieconcert is de start van dit 125-jarig jubileum met een serie jubileumconcerten.

Publiek is van harte welkom in de sfeervolle concertlocatie de Joannes de Doperkerk, Kerkstraat 70 te Katwijk aan de Rijn. Het concert is gratis toegankelijk en vangt aan om 20:00 uur. De deuren gaat om 19.30 uur open.

Studiedag voor oud-leden
Voorafgaand aan dit concert is er overdag een studiedag met oud-leden. Tijdens deze dag zijn er diverse workshops en worden er natuurlijk ook mooie muzikale herinneringen opgehaald. Wat zij en de huidige orkestleden met elkaar instuderen wordt ’s avonds uitgevoerd tijdens het reünieconcert.

Aanmelden oud-leden en muzikanten
Wij hopen natuurlijk dat zoveel mogelijk (oud) leden aan dit concert muzikaal bijdragen. Als je mee wilt spelen, meld je dan aan via emailadres: reunie@harmoniekatwijk.nl. Ben je niet in het bezit van een instrument dan kun je die dag een instrument van de Harmonie Katwijk gebruiken.

Aanmelden publiek reünieconcert
Geen muzikant maar wel muziekliefhebber? Van harte welkom om dit concert gratis bij te wonen. Aanmelden kan via dit mailadres: reunie@harmoniekatwijk.nl.

Deze dag en dit concert wordt mede mogelijk gemaakt door: De Milliano Mediation & Buitenbos Auto’s. Hierdoor zijn aan het concert en studiedag geen kosten verbonden.