Met het concert tijdens de Katwijkse Visserijdagen van zaterdag 28 juni j.l. heeft Harmonie Katwijk haar muzikale zomerconcertreeks geopend. Een goede start met een mooi concertprogramma, een prachtige locatie op het Emmaplein, perfect weer en een enthousiast publiek.

Het concert tijdens de Visserijdagen was een perfecte opstap naar de rest van het concert- en zomerseizoen van de Harmonie Katwijk. Nog voor de vakantie aanbreekt, staan er nog twee concerten op het programma.

Zomerconcerten
Donderdag 17 juli zal het Grote Orkest een optreden verzorgen op het plein naast de repetitieruimte de Kleine Joannes nabij de Katholieke Kerk. Dit optreden is voor de buurtbewoners en (toekomstige) donateurs uit heel Katwijk.

Niet lang daarna geven we een zomerconcert op de Boulevard in Katwijk aan Zee. Aan de voet van Hotel-Restaurant Savoy, op zaterdagavond 19 juli. Het terras van Hotel Savoy staat tot uw beschikking en we hopen het enthousiaste publiek en het mooie weer ook daar weer te treffen.

Najaarsfeesten
Na een korte zomervakantie maakt de Harmonie zich klaar voor het inmiddels traditionele concert op het kerkplein voor de Dorpskerk in Katwijk aan den Rijn tijdens de Najaarsfeesten. Dit optreden is favoriet bij de leden van het orkest en mag dan ook niet in ons concertprogramma ontbreken. Het plein is altijd sfeervol ingericht met een terras, waar u in mediterrane sferen kunt genieten van een prachtig zomerconcert.

En bent u nog op zoek naar een goed en gezellig orkest, waar u naar hartenlust muziek kunt maken? Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe, enthousiaste leden! Graag ontmoeten wij u tijdens een van de concerten of op dinsdag- of donderdagavond tijdens de repetitie van een van onze orkesten.