Dinsdag 8 januari vond de Nieuwjaarsreceptie plaats bij Harmonie Katwijk. Velen waren hier naar toe gekomen om als vereniging even bij elkaar te zijn zo na de start van het nieuwe jaar 2013.
Bij afwezigheid van voorzitter Bert Mensink, was het de 2e voorzitter Kees Ouwehand die dit jaar de Nieuwjaarspeech deed. Hij blikte terug op het jaar 2012 waarin diverse zaken speelden.
Verder blikt hij vooruit op de komende maanden. Ook bedankte hij alle commissieleden voor hun inzet voor Harmonie Katwijk.

Als laatste meldt hij dat er vier jubilarissen zijn. Helaas zit Suzanne Appelo in het buitenland vanwege haar studie. Zij ontvangt haar jubileumspeld op een later tijdstip.
De jubilarissen zijn Ingrid Dubbelaar voor 12,5 jaar lidmaatschap, Mart van Beelen voor 25 jaar lidmaatschap en Wilco van den Oever ook voor 25 jaar lidmaatschap. Zij ontvangen namens Harmonie Katwijk de jubileumspeld en een prachtig boeket bloemen.

Bestuur en leden feliciteren de jubilarissen van harte en hopen dat zij nog lang zullen meespelen bij de Harmonie Katwijk.