Muziekvereniging Harmonie Katwijk start het nieuwe jaar 2023 op muzikale wijze! Op vrijdag 13 januari vindt in de Ontmoetingskerk in Katwijk het traditionele Nieuwjaarsconcert plaats. Deze keer met solist op klarinet: Daniele Zamboni. Ook zal de klarinetgroep van de Harmonie Katwijk in een speciaal solostuk van zich laten horen. Dankzij de financiële steun van sponsors is dit Nieuwjaarsconcert gratis toegankelijk.

Daniele Zamboni (Italië, 1991) begon op 8-jarige leeftijd met klarinetspelen en een jaar later werd hij toegelaten tot het “L.Marenzio” Conservatorium in Brescia (Italië). Aan het “G.Verdi” Conservatorium in Milaan behaalde hij zijn master en dankzij het Erasmus exchange-programma kreeg hij de kans om te studeren aan de Mozarteum-universiteit van Salzburg (Oostenrijk). Hij vervolgde zijn opleiding aan het Koninklijk Conservatorium van Den Haag waar hij zijn tweede masteropleiding klassiek klarinet behaalde met een 9.5 en twee onderscheidingen.
Een waanzinnig muzikaal talent wat hij al eerder met vele orkesten en op prestigieuze locaties in Italië, Duitsland, Oostenrijk, Nederland, Thailand en China mocht laten horen. We zijn trots dat hij nu met de Harmonie Katwijk muzikaal mag samenwerken.

Locatie en aanvangstijd
De sfeervolle concertlocatie is Ontmoetingskerk te Katwijk. De muzikale leiding is in handen van Rob Balfoort en Jaco van der Bent is presentator tijdens het concert.
Dit Nieuwjaarsconcert begint om 20.15 uur. De deuren openen om 19.30 uur.

Gratis toegang
Dankzij de steun van een aantal lokale ondernemers kunt u en jij gratis van dit unieke concert
genieten. Gratis toegangskaart(en) reserveren kan via www.harmoniekatwijk.nl/nieuwjaarsconcert
Dit concert wordt mede mogelijk gemaakt door deze sponsors. We zijn hen daar zeer erkentelijk