Op vrijdag 9 januari 2015 luidt muziekvereniging Harmonie Katwijk het nieuwe jaar in met het traditionele Rabobank Nieuwjaarsconcert in de Dorpskerk in Katwijk aan den Rijn.

In de prachtige ambiance van de Dorpskerk komen de klanken van de gekozen muziekstukken volledig tot hun recht. Zangeres Marysia van der Laaken-Pardoen zal dit keer bij het orkest soleren. Marysia is jazz-zangeres en zij zal tijdens dit nieuwjaarsconcert enkele prachtige jazz- en popnummers vertolken.

Gratis toegang
Het non-stop programma begint om 20:15 uur. In het voorprogramma kunt u genieten van het Aspirantenorkest van Harmonie Katwijk. Vanaf 19.15 uur is de kerk geopend. Gratis toegangskaarten zijn nu af te halen bij de Rabobank in Katwijk (alleen voor leden van de Rabobank), maar ook bij Pebbels, baby- en kindermode op het Hoornesplein en Slagerij Coen Francken op de Rijnstraat.

Gelet op dit unieke evenement in combinatie met deze schitterende locatie en gratis toegankelijkheid wordt geadviseerd om niet te lang te wachten met het afhalen van de kaarten. Wees er snel bij om teleurstellingen te voorkomen!

Tweede nieuwjaarsconcert
Exclusief voor leden van de Rabobank woonachtig in Leiden, Leiderdorp en Oegstgeest zal er op zaterdag 10 januari 2015 een tweede Rabobank Nieuwjaarsconcert zijn. Dit zal plaatsvinden in de Groene Kerk in Oegstgeest.