Op vrijdag 8 januari 2016 luidt muziekvereniging Harmonie Katwijk het nieuwe jaar in met het traditionele Nieuwjaarsconcert in de Dorpskerk in Katwijk aan den Rijn.

In de prachtige ambiance van deze kerk komen de klanken van de gekozen muziekstukken volledig tot hun recht. Gitarist Paul Pleijsier zal dit keer bij het orkest soleren. NJC2016_V3_kleinPleijsier is al zijn leven lang gefascineerd door het ‘fingerstyle’-spel, waardoor hij zowel op de steel string- als op de klassieke gitaar prachtige muziek ten gehore brengt.

Gratis toegang
Het non-stop programma begint om 20:15 uur. De kerk opent een uur eerder, om 19.15 uur. Het Aspirantenorkest verzorgt dan een voorprogramma voor u.
Dankzij de financiële steun van hoofdsponsor Wijkraad Katwijk aan den Rijn en subsponsors Tuincentrum de Uiver, Ouwehand Bouw, Van Kruistum Schilders, Houthandel van Kempen en Administratiekantoor Brittenburg is dit nieuwjaarsconcert gratis toegankelijk.
Deze gratis toegangskaarten zijn nu af te halen bij FirstMan in de Princestraat, Krijgsman Dranken aan het Bosplein en slagerij Coen Francken in de Rijnstraat.

Gelet op dit unieke evenement in combinatie met deze schitterende locatie en gratis toegankelijkheid wordt geadviseerd om niet te lang te wachten met het afhalen van de kaarten. Wees er snel bij om teleurstellingen te voorkomen!