Op zaterdag 22 april is er een mooie muzikale samenwerking en dubbelconcert van FloraBrass uit Rijnsburg en Harmonie Katwijk. Dit voorjaarsconcert in TriPodia belooft een muzikaal diverse avond te worden.

Het voorjaarsconcert van de Harmonie Katwijk is traditiegetrouw een muzikale vooruitblik op het zomerseizoen. Naast een enkel klassiek werk van het Nieuwjaarsconcert staan er vooral zomerse muziekstukken op het programma met muzikale medewerking van een combo en zanger Aldert Jan Hoek.

Flora Brass Rijnsburg
Dit concert is extra bijzonder door de muzikale samenwerking met Flora Brass Rijnsburg. Zij zullen het eerste deel van dit concert verzorgen. Flora Brass Rijnsburg is een zeer breed inzetbaar orkest. De 30 heren én dames treden zo’n vijftien keer per jaar op bij concerten en evenementen, en maken het gezellig in de Rijnsburgse feestweek. Met hun veelzijdige repertoire weten de muzikanten, met een leeftijd van 18 tot 70 jaar, zich overal goed te presenteren. Dit orkest gaat uit van een brassband bezetting, koperblazers met een uitgebreide slagwerk en percussiesectie.

Toegang
Flora Brass Rijnsburg staat onder leiding van Patricia Kerkdijk. Het Groot Orkest van de Harmonie Katwijk staat onder leiding van Rob Balfoort. De presentator van dit Voorjaarsconcert is Gerard Bol. Het concert begint om 20:00 uur. De zaal van TriPodia gaat open om 19.30 uur.
Donateurs en Vrienden ontvangen gratis toegangskaarten voor dit concert. Er zijn ook toegangskaarten te koop: €7,50 en te verkrijgen bij FirstMan Katwijk of via harmoniekatwijk.nl/Voorjaarsconcert.