Kinderconcert 'Een pittig Soepje'

vr28feb15:30vr18:00Kinderconcert 'Een pittig Soepje'StringWood Festival15:30 - 18:00(GMT+00:00) KatwijkDoorde Kleine Harmonie

Kinderconcert Een pittig Soepje voor kinderen van 4 t/m 10 jaar

Op vrijdag 28 februari geeft Denise van Leeuwen (dirigent van orkestklas de Kleine Harmonie) een kinderconcert in de Open Hof Kerk in Katwijk aan den Rijn. De leerlingen van de orkestklas zorgen samen met de leerlingen uit Valkenburg voor een spetterende opening van de middag.

15.30 welkom
16.00 concert leerlingen
16.15 concert Een Pittig Soepje
17.00 Instrumentenmarkt

Ticketprijs: € 5,-

Een pittig Soepje
“Op een hoge berg staat een oud huis. De muren staan scheef en uit de schoorsteen kringelt rook de lucht in. Hier wonen vier vriendinnen die elk heel verschillend zijn, maar juist dat maakt hun vriendschap hecht. Wanneer een van hen besluit een soepje te maken, gaan er allemaal dingen mis. Hoe gaan de vriendinnen dit oplossen?”

‘Een pittig Soepje’ is een muzikaal kinderconcert gebaseerd op het gelijknamige boek geschreven door Femke Dekker, met muziek van bijvoorbeeld Bach en Grieg en spannende arrangementen.

De voorstelling is geschikt voor kinderen van 4-10 jaar en is rond 17.00 uur afgelopen. De instrumentenmarkt sluit erbij aan. Daar kunnen kinderen verschillende instrumenten uitproberen. Heb je alle instrumenten bespeeld? Dan ben jij trotse bezitter van een instrumentendiploma!

StringWood Festival
Van 27 t/m 29 februari 2020 vindt er een minifestival plaats in Open Hof Kerk in Katwijk aan de Rijn. Dit festival heeft veel te bieden aan zowel klassieke muziekfanaten als ongeoefende luisteraars. In een ontspannen sfeer voert het StringWood Ensemble de bezoekers mee door prachtige muziek en maakt het publiek kennis met thematisch opgezette concerten.
Lees meer over het StringWood Festival op https://www.stringwoodfestival.nl/

(Vrijdag) 15:30 - 18:00(GMT+00:00)

Open Hof Kerk

Katwijk