Jubileumconcert StringWood Ensemble

vr01dec20:15vr15:22Jubileumconcert StringWood EnsembleMet medewerking van het Aspirantenorkest van Harmonie Katwijk20:15 - 15:22(GMT+01:00) KatwijkDoorAspirantenorkest,de Kleine Harmonie

Een 15-jarig jubileum van muziek, vriendschap en verbondenheid
Het StringWood Ensemble, een ensemble van getalenteerde musici die graag hun liefde voor klassieke kamermuziek delen met een breed publiek, viert zijn 15-jarig bestaan met een groots jubileumconcert. Het concert, dat plaatsvindt op vrijdag 1 december 2023 om 20.15 uur in de Open Hof Kerk te Katwijk aan den Rijn, belooft een avond vol muzikale pracht, vriendschap en verbondenheid te worden.

Voorafgaand aan het optreden van het StringWood Ensemble treedt een ensemble van beginnende muzikanten, jong en oud, van Harmonie Katwijk op. De gezamenlijke inspanning, het leerproces en het streven naar een mooi eindresultaat, bevordert de verbondenheid tussen mensen. Daarom wordt het publiek na afloop van het jubileumconcert uitgenodigd om kennis te maken met de muziekvereniging Harmonie Katwijk. Indien interesse gewekt is, kan men zich aanmelden voor muzieklessen, al dan niet in de vorm van duo-lessen. Het gezamenlijk musiceren brengt niet alleen harmonie in de muziek, maar stimuleert tevens de opbouw van nieuwe vriendschappen.

(Vrijdag) 20:15 - 15:22(GMT+01:00)

Open Hof Kerk

Katwijk