Jubileumconcert met DJ Jimmy Ouwens

vr04nov20:00vr22:00Jubileumconcert met DJ Jimmy Ouwens20:00 - 22:00(GMT+01:00) DoorGrote Orkest

Jubileumconcert 125 jaar Harmonie Katwijk met DJ Jimmy Ouwens

We sluiten ons jubileumjaar op grootse wijze af. Op vrijdag 4 november vindt in Sporthal Cleijn Duin het Jubileumconcert ‘Jubilee Concerto’ plaats met speciale gast: DJ Jimmy Ouwens.

Locatie en aanvangstijd: De sfeervolle concertlocatie is Sporthal Cleijn Duin, Stadhoudersdreef 1, 2224 BN Katwijk. Dit jubileumconcert begint om 20.00 uur. De deuren openen om 19.30 uur.
Toegangskaarten: Voor slechts €10,- geniet jij en u van een geweldig concert en leuke avond uit. Toegangskaart(en) bestellen kan via Eventbrite: Toegangskaart(en) bestellen via Eventbrite
Donateurs en Vrienden ontvangen 2 gratis kaarten en zijn hierover apart geïnformeerd.

Dit concert wordt mede mogelijk gemaakt door deze sponsors. We zijn hen daar zeer erkentelijk voor!
Cerados Tegels, De Jong Automotive, Lakeman Liften, Strandpaviljoen SandCBar, Grimbergen Installaties, De Milliano Advocaten, Strandpaviljoen Het Centrum, J en F Auto’s, Autoschade Service Katwijk, De Keukenhoek (Carlos Keukendesign).
Daarnaast mochten wij van deze fondsen een financiële bijdrage ontvangen: Spaarbankfonds Katwijk, Fonds 1818 en Prins Bernhard Cultuurfonds.

(Vrijdag) 20:00 - 22:00(GMT+01:00)

Sporthal Cleijn Duin

Other Events