Collecteweek 75 jaar Anjeractie

vr22meiGehele dagza30Collecteweek 75 jaar AnjeractieWegens corona een online collecte(Gehele dag)(GMT+00:00)

Informatie

Duizenden collectanten zullen zich gaan inzetten voor cultuur en natuur in Nederland. Samen komen ze in actie om hun clubkas aan te vullen voor nieuwe instrumenten, kostuums, verf of oefenruimte. Harmonie Katwijk doet ook mee!

Doneren kan via deze link: https://mii.io/c/cultuurfonds-anjeractie-collecte-2020?p=38379108

Dit jaar loopt de collecteweek van het Cultuurfonds anders dan andere jaren:

• Het Prins Bernard Cultuurfonds viert dit jaar haar 80-jarig bestaan en houdt daarom een bijzondere 75e Anjeractie in de week van 25 t/m 30 mei 2020. Het bijzondere bestaat hieruit dat verenigingen die meedoen, 100 % van de opbrengst mogen houden voor de eigen clubkas!!
  • Maar helaas, met de collectebus langs de deuren kan vanwege de coronacrisis niet doorgaan. De gezondheid van de vrijwilligers, collectanten en gevers staat natuurlijk voorop. Maar dat betekent niet dat we de Anjeractie dit jubileumjaar zomaar voorbij laten gaan! Er wordt daarom een collecte via mobiele telefoon georganiseerd.

We verwachten dat de mobiele collecte succesvol wordt en weer extra inkomsten voor onze club oplevert.

mei 22 (Vrijdag) - 30 (Zaterdag)(GMT+00:00)