harmonie kids trompetlesBen jij tussen de 7 en 11 jaar? Houd je van muziek maken en wil je op verschillende muziekinstrumenten leren spelen? Inclusief een tof slotoptreden? Muziekvereniging Harmonie Katwijk start donderdagavond 8 april 2021 weer met het project Harmonie Kids om kinderen kennis te laten maken met muziek.

Elke donderdagavond van 17.45 tot 18.45 uur maken wij muziek onder leiding van dirigent Daniele Zamboni. Met BoomWhackers, pBones, zingen en nog veel meer! We spelen bekende en nieuwe liedjes en leren samenspelen met elkaar. We starten op donderdagavond 8 april om 17.45 uur. We oefenen elke donderdagavond tot 24 juni voor ons slotoptreden (onder voorbehoud van de corona maatregelen). Dan laten de kinderen horen wat zij hebben geleerd.

De repetities en het concert vinden plaats in de ‘Kleine Joannes’, Kerkstraat 68 in Katwijk aan den Rijn. Kosten zijn € 30,- per kind. Meld je snel aan via het aanmeldformulier op deze pagina of door te mailen naar kids@harmoniekatwijk.nl. Vol = vol.