De komende week zijn de muzikanten van Harmonie Katwijk weer bijzonder actief, met diverse concerten.

Zaterdag 18 augustus: het Boulevard-concert
Een jaarlijks terugkerend gebeuren. Op uitnodiging van Martin Kornet van Hotel Savoy verzorgen de muzikanten op deze avond een gratis concert. Het belooft een heerlijk
muzikaal avondje te worden wat u beslist niet mag missen. Aanvang van het concert is om 20.00 uur op het pleintje voor Hotel-Restaurant Savoy.Onder leiding van dirigent Dick Verhoef zal een nieuw gevarieerd muzikaal programma worden verzorgd. Met nummers zoals Sorry, Flight of the firebird, Caravan, enz. belooft het weer een spannende muzikale avond te worden. De andere nummers zijn ook beslist de moeite waard om eens even goed te luisteren  naar het orkest.
De muzikanten zien u graag op zaterdag 18 augustus a.s. Aanvang is 20.00 uur.

Dinsdagavond 21 augustus: Open repetitie Aspirantenorkest Harmonie Katwijk
Deze avond zal het Aspirantenorkest van HK een “open repetitie” verzorgen in de Brink, ook bekend als de Kleine Joannes. De nieuwe jonge aanwas van Harmonie Katwijk zal u verrassen met enkele spectaculaire muzikale stukken onder leiding van hun dirigent Wilco van den Oever. Het orkest wordt aangevuld met enkele muzikanten uit het Grote Orkest. Bent u ook zo nieuwsgierig geworden? Dan moet u zeker komen want dit mag u beslist niet missen. De koffie is warm en staat klaar.
De aanvang is 19.30 uur tot 21.30 uur. Na afloop kunt u nog even gezellig napraten met de muzikanten van Harmonie Katwijk.

Donderdagavond 23 augustus: Concert Harmonie Katwijk
Het plein bij de Dorpskerk vormt ook dit jaar weer het decor voor een avondconcert van Harmonie Katwijk. Van pop tot klassiek, van marsmuziek tot Zuidamerikaanse muziek. Niets is te dol voor de muzikanten van Harmonie Katwijk. Onder leiding van dirigent Dick Verhoef, zullen zij u een geweldig avond muziek bezorgen.
Zowel met geluid als licht zal het orkest extra worden ondersteund. Een gratis muzikaal banket als onderdeel van de feestelijkheden tijdens de Najaarsfeesten. Zoals gebruikelijk wordt het plein weer bijzonder leuk “aangekleed” met enkele kraampjes waar u iets kunt eten en/of drinken. “Place du village” heet vanavond de locatie waar u kunt genieten van een heerlijk avondje uit in een ontspannen en ongedwongen sfeer. Harmonie Katwijk verwelkomt u graag bij haar optreden en wenst u veel luisterplezier.
Aanvang 20.00 uur. Locatie: Dorpskerk – Kerklaan – Katwijk aan de Rijn.

Zaterdag 25 augustus: Concert Harmonie Katwijk
Dit keer een nieuwe locatie. Bij het Veereinde/hoek Rijnstraat zal deze keer een spetterend concert plaatsvinden. Bent u ook een muziekliefhebber bij uitstek, dan mag u dit optreden absoluut niet missen. Diverse stukken uit het nieuwe zomerprogramma zullen gespeeld worden. Het orkest, onder leiding van dirigent Dick Verhoef, wil u graag laten horen en zien welke prachtige muziekstukken er op de lessenaar staan. Een concert waarbij u zeker niet mag ontbreken. Neem voor de zekerheid zelf een klapstoeltje mee zodat u op een goede manier het concert kunt beluisteren.Wij beginnen om 11.00 uur. Locatie: Veereinde/hoek Rijnstraat.

Bestuur en muzikanten hopen u te mogen begroeten bij één van onze concerten.