Op vrijdagavond 10 januari opende het grote orkest van Harmonie Katwijk onder bezielende leiding van Rob Balfoort het nieuwe jaar met een spetterend nieuwjaarsconcert in een volle Dorpskerk.
Mede door de twee topsolisten: zangeres Myrthe Glasbergen en Bert Brandsma op klarinet en bassaxofoon ( Bert speelde o.a 9 jaar lang met de legendarische Chris Barber) en het afwisselende programma genoot het vele publiek  van dit bijzondere nieuwjaarsconcert.  Vele muziekstijlen; van klassiek, jazz, musical tot film- en pop muziek passeerde de revue.
Het non-stop programma werd op een luchtige en vakkundige wijze aangekondigd door Jaco van der Bent. Door lokale  sponsoring was ook dit jaar dit concert voor iedereen gratis toegankelijk.

Het volgende thema concert van Harmonie Katwijk is op 1 mei  in de ontmoetingskerk en staat in teken van “75 jaar vrijheid”.

Foto’s zijn gemaakt door Johanna Wever.