Voorjaarsconcert

Muzikale start van het voorjaar

Bestel hier je kaarten

Op zaterdag 20 april opent muziekvereniging Harmonie Katwijk het voorjaar tijdens hun Voorjaarsconcert. Dit concert is traditiegetrouw een muzikale vooruitblik op het zomerseizoen. Onder de muzikale leiding van dirigent Rob Balfoort staat deze avond in het teken van een bijzondere samenwerking tussen het harmonieorkest, de getalenteerde zangeres Marysia van der Laaken en een speciaal samengestelde band.

Bestel toegangskaarten voor slechts €10,- per stuk:
Totaal: € -

Donateur of Vriend? Reserveer hier uw gratis toegangskaart(en), maximaal twee stuks per donateur of Vriend:

Meer informatie over dit concert:

De klanken van Tom van Beelen op basgitaar, Alex Ouwehand op elektrische gitaar, Lisah van Duijn op piano en Leendert Bakkenes op drums zullen als band de avond verrijken met een bijzondere muzikale beleving. Deze musici gaan niet alleen de samenwerking aan met zangeres Marysia van der Laaken, maar spelen ook samen met het harmonieorkest.

Marysia van der Laaken-Pardoen is in 2010 afgestudeerd als Docent Muziek met Jazz Zang als hoofdinstrument aan het Koninklijk Conservatorium Den Haag. Al van jongs af aan speelt zij piano. Zingen doet Marysia graag in bigbands, close harmony vocal groups en orkest en ze speelt graag basgitaar in pop- en soulbands. Marysia is werkzaam als veelzijdig docent muziek in het basisonderwijs en gebruikt daarbij graag ukelele, gitaar of piano als begeleidingsinstrument.

Het concert begint om 20:00 uur, en de deuren van TriPodia openen om 19:30 uur. Naast de muzikale leiding door Rob Balfoort zal Erik-Jan Ham de concertavond presenteren. Grote dank ook aan de sponsors Paul Tweewielers en Strandpaviljoen Zee en Zon.

Donateurs en Vrienden ontvangen twee gratis toegangskaarten. Nog geen donateur? Doe dan mee met de speciale actie en ontvang meteen twee gratis toegangskaarten.