Reünieconcert en studiedag

Reünie 125 jaar HK: studiedag met workshops en concert

Op 1 november 1896 werd Harmonie Katwijk opgericht, dit jaar dus 125 jaar geleden. Het jubileumjaar wordt geopend met een reünieconcert ‘125 jaar Harmonie Katwijk’ op zaterdag 6 november 2021. Dit is de start van een serie jubileumconcerten.

Voorafgaand aan dit concert zal er in de repetitieruimte ‘De Kleine Joannes’ een studiedag zijn. Daarvoor zijn alle oud-leden van harte uitgenodigd. Tijdens deze studiedag zullen er groepsrepetities zijn en werken we samen aan het instuderen van de muziekstukken voor het concert.

Concert
Wat is ingestudeerd laten we ‘s avonds horen tijdens het reünieconcert. De sfeervolle concertlocatie is de Joannes de Doperkerk, Kerkstraat 70 te Katwijk aan de Rijn.

Het reünieconcert begint om 20.00 uur en zal omstreeks 21.15 uur eindigen. De deuren van de kerk openen om 19.30 uur.

Opgeven?
Opgeven voor de studiedag of voor het concert? Dit kan via dit mailadres: reunie@harmoniekatwijk.nl.

De geldende coronamaatregelen zijn van toepassing op dit evenement.