Trots mogen wij de nieuwe dirigent van het aspirantenorkest aan u voorstellen: John Haasnoot. We kijken uit naar de samenwerking en zijn blij dat we zo snel na het vertrek van Misha Sporck een nieuwe dirigent mochten vinden.

John Haasnoot (1989) heeft op het conservatorium Codarts in Rotterdam de opleiding Docent Muziek gestudeerd. Door de veelzijdigheid van deze opleiding heeft hij zich de afgelopen jaren verder ontwikkeld als muziekleraar, pianist en koordirigent. John is werkzaam als muziekleraar bij twee basisscholen in Oegstgeest en in zijn eigen muziekpraktijk. Daarnaast is hij dirigent, arrangeur en muzikaal begeleider van kinderkoor Romans12Kids en jongerenkoor DVoted uit Katwijk en speelt hij vaak piano op bruiloften en evenementen.
Als dirigent bij het aspirantenorkest gebruikt John zijn ervaringen met dirigeren en arrangeren om nieuwe, creatieve invalshoeken toe te passen.
Wij wensen hem veel succes!