Cultureel centrum TriPodia staat op zaterdag 8 december in het teken van de Christmas Show, een muzikale kerstshow door popkoor Pop4Shore! en Harmonie Katwijk. Ook staat band Let’s Folk op het programma als muzikale gast. Het wordt een waanzinnige show vol met zang, muziek, licht- en geluidseffecten en choreografie waarmee u al helemaal in kerststemming komt.

Het programma is bijna rond en met alle deelnemende muzikale partijen belooft dit een divers en uniek kerstconcert te worden. Diverse bekende kersthits zoals Mariah Carey’s ‘All I Want’ en ‘Merry Christmas Everybody’ van Slade mogen natuurlijk niet ontbreken. Maar er zal ook ruimte zijn voor unieke muziekstukken die door het koor Pop4Shore! en Harmonie Katwijk gezamenlijk of alleen uitgevoerd worden.

Special Guest
Speciale muzikale gast Let’s Folk zal ook een belangrijk deel van het concert voor haar rekening nemen, in de begeleiding van Pop4Shore!, maar ook in de afterparty van deze unieke kerstshow.

Toegangskaarten a €10,- zijn vanaf volgende week verkrijgbaar bij Juwelier Parlevliet, Slagerij Francken, The Read Shop Rijnsburg, Slagerij Timmers en Gijs de Vreugd Schoenmode.

kerstconcert met Pop4Shore en Let's Folk