De komende maanden staan er leuke concerten op het programma van muziekvereniging Harmonie Katwijk. Tijdens de Week van de Amateurkunst (WAK), maar ook ons voorjaarsconcert mag niet ontbreken.

Na vijf eerdere succesvolle versies van de Week van de Amateurkunst vindt dit jaar de zesde editie plaats. Dit evenement stelt alle amateurkunst in heel Nederland centraal.  Ook op tal van plekken in de gemeente Katwijk zijn diverse activiteiten te zien, te horen en te beleven.  Harmonie Katwijk doet uiteraard graag mee aan diverse activiteiten.

Taptoe en Open repetitie
Op zaterdag 28 mei geven we twee keer een optreden. ’s Middags in de Hoftuin in Rijnsburg en ’s avonds vormen we met alle muziekverenigingen een groot orkest om voorafgaand aan de taptoe het aanwezige publiek op te warmen. Op dinsdagavond 31 mei zet het aspirantenorkest de deuren van haar repetitieruimte in de Kleine Joannes open. Iedereen is welkom om vanaf 19.30 uur te komen luisteren bij de open repetitie.

Engelandvaarders
Donderdag 2 juni belooft een mooie avond te worden. Het theaterstuk ‘Engelandvaarders’ wordt op de boulevard van Katwijk uitgevoerd. In het voorprogramma zullen wij een concert geven voor het toestromende publiek.

HarmonAir flies away
Iedereen is ook welkom op ons voorjaarsconcert op vrijdag 10 juni in zalencentrum TriPodia. We nemen u aan boord van onze vliegtuigmaatschappij HarmonAir om u mee te nemen naar allerlei steden en landen. Laat u verrassen door diverse muziekstijlen en waan uzelf in Luzern, Madrid of Caracas.

WAK-PosterPoster_10jun16