Zaterdag 10 mei 2014 staat cultureel centrum TriPodia in het teken van het jaarlijkse voorjaarsconcert van Harmonie Katwijk met het thema ‘Spring is in the air!’

Voorjaarsconcert HK - posterDonateurs, vrienden en andere belangstellenden zijn van harte uitgenodigd om dit verfrissende concert bij te wonen. Na het succesvolle nieuwjaarsconcert aan het begin van 2014 heeft het Groot Orkest diverse zomerse muziekstukken voorbereid. Ook zullen enkele succesnummers van het nieuwjaarsconcert de revue passeren.

Op het nieuwjaarsconcert stond filmmuziek centraal en dit komt tijdens het voorjaarsconcert terug in bekende nummers zoals de Symphonic Suite of Star Trek, the Day after Tomorrow en Charles Chaplin. Nieuwe nummers zijnSantana a Portrait, Pilates en Utopia.

De donateurs en vrienden hebben een uitnodiging ontvangen. Toegangskaarten à € 6,50 kunt u reserveren via info@harmoniekatwijk.nl of op de avond kopen aan de zaal. Aanvang van het concert is 20.00 uur. Zaal open: 19.30 uur.