Op vrijdagavond 22 maart geven Jongerenkoor Dvoted, Kinderkoor Romans12Kids en het aspirantenorkest van Harmonie Katwijk samen een concert in Tripodia Katwijk. Een unieke muzikale samenwerking.

Voor zowel de koren is dit een bijzonder moment waarin de verschillende soorten muziek en achtergronden bij elkaar gaan komen.

Onder leiding van John Haasnoot brengen de koren en het orkest ook diverse nummers gezamenlijk ten gehore, zoals Baba Yetu, Tienduizend Redenen en filmmuziek van de Lion King. John Haasnoot is dirigent van de twee koren en sinds begin 2018 ook van het aspirantenorkest van Harmonie Katwijk. Met zoveel jong talent op het podium biedt deze avond ook een mooie gelegenheid om kennis te maken met muziekinstrumenten, spelen in een orkest of het zingen in een koor. Kortom: genoeg te beleven voor jong en oud(er)!

De deuren van Tripodia gaan open om 18.30 uur. Aanvang van het concert is 19.00 uur. Kaarten á € 5,- zijn verkrijgbaar via kaarten@harmoniekatwijk.nl, via leden van de muziekverenigingen en aan de deur. Wees er snel bij!