Op vrijdag 4 januari was het traditionele Nieuwjaarsconcert van Harmonie Katwijk in de Dorpskerk in Katwijk a/d Rijn.

Het publiek wat binnenstroomde in de kerk, werd ontvangen met muziek gespeeld door het Aspirantenorkest van Harmonie Katwijk. Zij verzorgden een prachtig voorprogramma onder leiding van Wilco van den Oever.
Om 20.15 uur was het dan tijd voor het Grote Orkest onder leiding van Dick Verhoef. Het werd een prachtige avond met veel muziek en zang. De gastmuzikanten, hoornist Sebastiaan Hettema en zangeres Saskia Eigenhuis brachten samen met het Grote Orkest enkele prachtige muziekstukken ten gehore.

De avond werd, zoals bijna gebruikelijk, aan elkaar gepraat door gastspeaker Wim van Duijn, die dit weer op zijn bijzondere wijze deed. Na een muzikale voorstelling van 90 minuten was er nog het afsluitende nummer Something Stupid van Frank en Nancy Sinatra, ditmaal vertolkt in een duet door Saskia Eigenhuis en Sebastiaan Hettema en het Grote Orkest.

Graag tot ziens bij het Nieuwjaarsconcert 2014!