Harmonie Katwijk vertelt: Why tell me Why

Vrijdagavond 20 april 2018 staat cultureel centrum TriPodia in het teken van het jaarlijkse voorjaarsconcert van Harmonie Katwijk met het thema ‘Why, tell me Why’.

Donateurs, vrienden en andere belangstellenden zijn van harte uitgenodigd om dit concert bij te wonen. Na het succesvolle nieuwjaarsconcert aan het begin van 2018 neemt Harmonie Katwijk onder leiding van Rob Balfoort u mee in een divers concertprogramma. U krijgt tijdens deze avond een primeur van het zomerprogramma. Dit voorjaarsconcert is een lust voor oor en oog, want naast muziek zal er ook film zijn. Een mooie avond met prachtige muziek en entertainment.

Vertel eens

Het thema van dit concert is Why, tell me Why, wat refereert aan de bekende hit van Anita Meijer. Dit thema is spontaan bedacht tijdens een gezamenlijk concert met zustervereniging DVS vorig jaar. Harmonielid Ingrid Dubbelaar organiseert dit concert, samen met Ria van den Oever en Bert Mensink. Zij legt uit: “Why, tell me Why is een verwijzing naar een oude hit, maar heeft ook het woord Waarom in zich. En ook Vertel eens, waarom? Wat heb jij met de Harmonie? Die vraag hebben we aan verschillende mensen gesteld. Aan alle leden, maar ook aan een donateur, Vriend en een belangrijk persoon. Prachtige verhalen, die het delen waard zijn.”

Kletsen met muziek

Bert vult aan: “In deze verhalen vertellen deze mensen ook hun favoriete nummer wat het concert een divers en uiteenlopend programma geeft. Vanuit verschillend perspectief en voor ieder wat wils!” Ria: “Je zou het bijna kletsen met muziek kunnen noemen. Maar ondanks het verschil in muzieksmaken zal het gehele concert compleet in balans en vooral in harmonie zijn.”

Toegangskaarten

De donateurs en vrienden ontvangen een persoonlijke uitnodiging. Toegangskaarten zijn in de losse verkoop € 7,50 en kunt u reserveren via info@harmoniekatwijk.nl of op de avond kopen aan de zaal. Aanvang van het concert is 20.00 uur, rond 19.30 uur gaat de zaal open.

Dit voorjaarsconcert wordt mede mogelijk gemaakt door ProMail uit Katwijk.