Op zaterdag 26 oktober staat zalencentrum TriPodia in het teken van het jaarlijkse Najaarsconcert van Harmonie Katwijk. Het belooft een boeiende muzikale avond te worden met optredens van het Aspirantenorkest en het Groot Orkest.

Het Aspirantenorkest, onder leiding van Wilco van den Oever, opent de avond op spetterende wijze met een divers programma. Harmonie Katwijk is trots op haar aspirantenorkest omdat er weer in korte tijd een grotendeels nieuw repertoire is ingestudeerd. Met diverse bekende nummers zoals ‘Viva la Vida’, ‘The lion sleeps tonight’ en ‘Under the Sea’ laat dit orkest goed van zich horen.

Het Groot Orkest, onder leiding van Dick Verhoef, neemt het stokje over en biedt u een vooruitblik naar het jaarlijkse Nieuwjaarsconcert wat op 3 januari zal plaatsvinden in de Dorpskerk. Het thema van het Nieuwjaarsconcert is filmmuziek, dus bekende melodieën zoals ‘Noah’s Ark’ en ‘The Who’ staan op het programma. Ook blikken we terug op het succesvolle Symphonica aan Zee met popnummers ‘Elvis in Concert’ en ‘Deep Purple Medley’.

Dit donateursconcert biedt voor alle donateurs van Harmonie Katwijk gratis toegang. Geen donateur? Koop dan snel uw kaarten á €6,50 bij één van de voorverkoopadressen: Boekhandel Van den Berg, Achterweg, Slagerij Francken, Rijnstraat of Pebbles Kindermode, Hoornespassage.