Zaterdag 4 oktober 2014 staat cultureel centrum TriPodia in het teken van het jaarlijkse Najaarsconcert van Harmonie Katwijk. Het belooft een bijzonder Najaarsconcert te worden. Wilco van den Oever, dirigent van het aspirantenorkest, zal tijdens dit concert afscheid nemen.

Sinds de start van het aspirantenorkest, het leerlingenorkest van Harmonie Katwijk, is Wilco van den Oever betrokken als dirigent. Maar na deze 19 jaar geeft hij het dirigentenstokje over. Hij doet een stapje terug, om de jongere generatie meer kansen te geven.

najaarsconcert2014

Wilco typeert ‘zijn’ aspirantenorkest als een enthousiast, leergierig en gezellig orkest en kijkt met veel plezier terug naar een aantal hoogtepunten van deze periode. “Het concours in ’s Gravezande en het vijf jarig bestaan met een goed gelegenheidskoor waren absoluut mijn twee hoogtepunten”.

Leden van het aspirantenorkest hebben voor dit speciale afscheidsconcert een fris repertoire ingestudeerd met herkenbare muziek zoals The Lion Sleeps Tonight en Shrek.

Het Grote Orkest maakt na een zomerseizoen met concerten tijdens Visserijdagen, bij Hotel Savoy en tijdens de najaarsfeesten een muzikale opstap naar het Nieuwjaarsconcert. Het concertprogramma is zeer divers, van Russisch tot filmisch tot wat lichtere muziek. Een veelzijdig muzikale avond waar we u graag ontmoeten.

De donateurs en vrienden hebben inmiddels een uitnodiging ontvangen. Toegangskaarten à € 6,50 kunt u reserveren via pr@harmoniekatwijk.nl of op de avond kopen aan de zaal.
Aanvang van het concert is 20.00 uur.