Op vrijdag 6 januari 2017 luidt muziekvereniging Harmonie Katwijk het nieuwe jaar in met het traditionele Nieuwjaarsconcert in de Dorpskerk in Katwijk aan den Rijn. Dit jaar soleert trombonist en entertainer Jos Jansen.

Jos Jansen is een fenomeen op de bastrombone en was lange tijd verbonden aan de Marinierskapel der Koninklijke Marine. Met zijn virtuoze spel, een eigen sound en vooral zijn veelzijdigheid weet hij een groot publiek aan te spreken. Harmonie Katwijk is er dan ook erg content mee dat Jos Jansen muzikaal aan het Nieuwjaarsconcert bijdraagt.

Non-stop programma
In de prachtige ambiance van de Dorpskerk komen de klanken van het concertprogramma volledig tot hun recht. Het non-stop programma begint om 20:15 uur. Dit staat onder leiding van de dirigent van het Groot Orkest, Rob Balfoort. De kerk opent een uur eerder, om 19.15 uur. Het Aspirantenorkest onder leiding van Misha Sporck verzorgt dan een voorprogramma.

Gratis toegang
Dankzij de financiële steun van vele sponsors is dit nieuwjaarsconcert gratis toegankelijk. Deze gratis toegangskaarten zijn nu af te halen bij FirstMan in de Princestraat, Krijgsman Dranken aan het Bosplein en slagerij Coen Francken in de Rijnstraat.

Gelet op dit unieke evenement in combinatie met deze schitterende locatie en gratis toegankelijkheid wordt geadviseerd om niet te lang te wachten met het afhalen van de kaarten. Wees er snel bij om teleurstellingen te voorkomen!