Op vrijdag 3 januari 2014 luidt muziekvereniging Harmonie Katwijk voor de 12e keer het nieuwe jaar in met het Rabobank Nieuwjaarsconcert.

In Movie Moods neemt Harmonie Katwijk u mee in de beeldende klanken van vele bekende films. Door gebruik te maken de geweldige entourage van de Dorpskerk, afwisselende lichteffecten en prachtig beeldmateriaal is dit concert een sprankelend begin van het nieuwe jaar. Dit mag u niet missen!

De Harmonie heeft ook dit jaar weer iets bijzonders in petto. Zij speelt filmmuziek van een Katwijkse componist. Sid Barnhoorn schrijft muziek voor film, televisie, games en andere media. Van zijn hand afkomstig worden ‘Darkseid’ en ‘For All Mankind’ gespeeld.

U kunt ook genieten van de bekende filmmelodieën uit onder meer Charlie Chaplin, Star Trek en Schrindler’s List met een prachtige vioolsolo door Natasha Mellilo. Zij soleert daarnaast samen met Lilian Kingma op harp in een intermezzo.

Het non-stop programma begint om 20:15 uur. In het voorprogramma kunt u genieten van het Aspirantenorkest van Harmonie Katwijk. Vanaf 19.15 uur is de kerk geopend. Gratis toegangskaarten zijn vanaf medio december af te halen bij Boekhandel van den Berg, Slagerij Francken en Pebbels baby- en kindermode. Voor leden van de Rabobank bij beide filialen in Katwijk en Rijnsburg. Gelet op dit unieke evenement en gratis toeganklijkheid wordt geadviseerd om niet te lang te wachten met het afhalen van de kaarten. Wees er snel bij om teleurstellingen te voorkomen!