Tijdens de jaarlijkse algemene ledenvergadering zijn zes jubilarissen gehuldigd voor hun jarenlange, trouwe inzet voor muziekvereniging Harmonie Katwijk.

Er zijn jubilarissen met diverse termijnen gehuldigd. Zo zijn bas-speler Gerrit Stuivenberg, saxofonist Joost van Ginkel en dwarsfluitistes Lia Jonker en Agnes van Duijn gehuldigd voor hun 12,5 jaar trouw lidmaatschap.

Ook zijn er twee ere-leden gehuldigd die nog langer lid zijn. Zo is Henk van Beek gehuldigd voor zijn 40 jaar lidmaatschap. Henk is een trouw bas-speler en jarenlang actief in allerlei bestuursfuncties en commissies. Huidig voorzitter Huig de Jong mocht een speld ontvangen voor 50 jaar lidmaatschap. Huig heeft diverse bestuursfuncties bekleed en mist, net als de andere jubilarissen, niet vaak een repetitie of optreden.

We zijn als muziekvereniging dankbaar voor deze jubilea en we hopen dat zij nog heel veel jaren hun nootje meeblazen en zich in gezondheid mogen blijven inzetten voor de Harmonie Katwijk.

V.l.n.r. Bert Mensink (vicevoorzitter) reikt de speldjes en bloemen uit aan: Huig de Jong (voorzitter) 50 jaar lid, Henk van Beek 40 jaar lid, Gerrit Stuivenberg, Lia Jonker, Joost van Ginkel en Agnes van Duijn zijn alle vier 12,5 jaar lid. Foto gemaakt door: Toja Kusters. Voor meer foto’s: zie het fotoalbum.