De najaarsfeesten van Katwijk aan den Rijn staan bol van de vele activiteiten. Ook Harmonie Katwijk, dé muziekvereniging van Katwijk aan den Rijn, is op donderdagavond 23 augustus muzikaal van de partij.

Na een korte zomervakantie maakt de Harmonie zich klaar voor het inmiddels traditionele concert op het kerkplein voor de Dorpskerk in Katwijk aan den Rijn tijdens de Najaarsfeesten. Dit optreden is favoriet bij de leden van het orkest en mag dan ook niet in ons concertprogramma ontbreken. Het plein is altijd sfeervol ingericht met een terras, waar u in mediterrane sferen kunt genieten van een prachtig zomerconcert.

Afwisselend programma
Op donderdagavond 23 augustus is het hier, onder genot van een drankje en worst van Slagerij Francken, goed toeven. Deze avond karakteriseert zich door een afwisselend programma met prachtige veelzijdige muziek. Dirigent Rob Balfoort heeft samen met de muziekcommissie speciaal voor dit concert een veelzijdig muziekprogramma samengesteld. We blikken terug op een mooi zomerseizoen met diverse popnummers maar we kijken ook muzikaal vooruit naar het nieuwjaarsconcert. Wij hopen u op dit concert te ontmoeten!

Lid worden
Bent u nog op zoek naar een goed en gezellig orkest, waar u naar hartenlust muziek kunt maken? Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe, enthousiaste leden! Graag ontmoeten wij u tijdens dit concert of op dinsdag- of donderdagavond tijdens de repetitie van een van onze orkesten.