Muziekvereniging Harmonie Katwijk verzorgt zaterdag 20 januari het Rabobank Nieuwjaarsconcert in de H. Willibrordskerk in Oegstgeest. Het Nieuwjaarsconcert is een goede traditie en net zo onlosmakelijk verbonden met nieuwjaarsdag als schansspringen en de Weense wals. Ook dit jaar belooft het weer een verrassend muzikaal feest te worden met fantastische solisten.

Het Nieuwjaarsconcert van de Harmonie Katwijk staat al jaren garant voor muzikale innovatie en verrassingen. Voor dit Nieuwjaarsconcert zullen drie solisten uit het orkest hun opwachting maken: Simon van Rijn op trompet, Jan-Willem van Delft op klarinet en Marinda Kusters op dwarsfluit.

Gratis toegang
Kaarten voor het concert zijn af te halen bij het Rabobank kantoor aan de Lijtweg in Oegstgeest. Het concert is gratis voor klanten van de Rabobank in Oegstgeest. De kerk gaat om 19.45 uur open en om 20.15 uur begint het concert.

Gelet op dit unieke evenement in combinatie met deze schitterende locatie en gratis toegankelijkheid wordt geadviseerd om niet te lang te wachten met het afhalen van de kaarten. Wees er snel bij om teleurstellingen te voorkomen!

Het nieuwjaarsconcert is een actie van RaboVoordeel. Het nieuwe platform van Rabobank Leiden-Katwijk, waar klanten korting krijgen bij lokale ondernemers. Op deze manier maakt de bank een verbinding tussen ondernemers en inwoners uit de regio.

Meer informatie over RaboVoordeel is te vinden op www.dichterbijleidenkatwijk.nl.