Vrijdag 9 oktober 2015 staat cultureel centrum TriPodia in het teken van het jaarlijkse Najaarsconcert van Harmonie Katwijk.Tijdens dit concert zullen zowel het aspirantenorkest als het Groot Orkest optreden.

Poster Najaarsconcert

Het aspirantenorkest is het leerlingenorkest van de Harmonie Katwijk. De muzikanten hebben samen met dirigent Misha Sporck een verrassend muzikaal repertoire ingestudeerd. Tijdens dit najaarsconcert brengen zij ook het muziekstuk ten gehore waarmee ze op het leerlingenorkestfestival SastiVal opnieuw de eerste prijs proberen te behalen.

Het Grote Orkest maakt na een zomerseizoen met concerten in het Limburgse Thorn, op de Katwijkse boulevard en tijdens de najaarsfeesten een muzikale opstap naar het Nieuwjaarsconcert.  Het concertprogramma is zeer divers. Deze avond verleent ook zangeres Marysia van der Laaken – Pardoen haar medewerking. Wij kijken uit naar deze veelzijdig muzikale avond waar we u graag ontmoeten.

De donateurs en vrienden hebben inmiddels een uitnodiging ontvangen. Toegangskaarten à € 6,50 kunt u reserveren via info@harmoniekatwijk.nl of op de avond kopen aan de zaal.

Aanvang van het concert is 20.00 uur, zaal open om 19.30 uur.